کاندیدای عزیزم ...
نوشته شده توسط : ...

بااجاره از وب سایت  "سلام دلفان "

خدا خیرت بدهد ””کاندید ”” چقدر تو آدم خوبی هستی @ من رایم را به تو میدهم …. راستی ؟؟؟؟؟؟ هیچ از پدر جوان سوال کرده ای که جوان نازنینت که گویند لیسانس مملکت بوده برای چه فوت کرده است

کاندید جان سلام ….
وقت عالی متعالی … حالت را جویا شدم دوستان گفتند رفته ای در تشییع جنازه ای شرکت کنی …. ممنون از هم دردیت. … تا چشم کار می کند کاندید میبینم …. دوستم می گفت کاش هر که می خواهد بمیرد نزدیک انتخابات بمیرد یکی از مزایایش شلوغی تشییع جنازه است … کلاس دارد … تشییع جنازه و این همه کاندید !!!!! از یکی از کاندیداها پرسیدم نسبتی با این مرده دارید …جوابش عالی بود ”’ بله میشناختمش جوان خوبی بود … خنده ام گرفت نیش خندی و چیزی نگفتم.!!!! .. آخر تشییع جنازه ی پیرمردی از دیار فلان آبادی بود ….
هر روز و هر روز میدیدم جوانانی که مراسم تشییع جنازه شان کمر پدر ومادرشان را شکسته بود …. خدا خیرت بدهد ””کاندید ”” چقدر تو آدم خوبی هستی @ من رایم را به تو میدهم …. راستی ؟؟؟؟؟؟ هیچ از پدر جوان سوال کرده ای که جوان نازنینت که گویند لیسانس مملکت بوده برای چه فوت کرده است …. خیلی دوست دارم سوالی هم پرسیده شود بالاخره تو قرار است نماینده آن خانواده در مجلس شوی… داشتم اعلامیه را نگاه میکردم…. رسم است .. مینویسند فلانی یار خوبی بود و در فلان جا براثر …. فوت نموده است … بر اثر برق گرفتگی در فلان ساختمان تهران موقع کارگری … پرت شدن از طبقه ی ۵ ساختمانی در تهران … غرق شدن در تالاب ی در فلان شهر ”’ به خاطر نبود استخر در شهر”” گاز گرفتگی در منزل کارگری ….
چه نوشته های دردناکی … کمر شکن ترین جمله هایی که دل کافر را به درد می آورد …. کاندید عزیز میدانم نیتت خیر است … دست مریزاد از شرکت در تشییع جنازه… از تو می خواهم یادت باشد …. راستی دفترچه ای همراه خود داشته باش … یادداشت کن چند نفر جوان ما در ساختمان های کارگری تهران بر اثر ….. جان شان را از دست داده اند …. به دردت میخورد … فردا روزی اگر وارد مجلس شدی برایت مسله باشد ””حکم وجدان ”’که آن جوان کار میخواهد آن هم در شهر خودش …. بدان وقتی غنیمت را در مجلس پخش کردن تو نیز برای شهرت یک غنیمت بردار … ما زیاد دهن گشاد نیستیم قانع ایم راضی میشویم به یک کارخانه … نگذار من جوان کیلومتر ها در پی کاری روم که بعد از مدتی جان خودم را نیز سر آن کار بگذارم … ممنون تو ….ممنون تو ای کاندید ی که تنها مشغله ات کار جوانان شهرت است ….
یادم باشد موقع انتخاب تو را فراموش نکنم که امروز بر مزار نازنین دوستم شرکت کردی ””’
بدرود ….. ح . ک….

 




:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: